Olej do przekładni automatycznych o wysokiej wydajności i uniwersalnym zastosowaniu. Odporny na niskie temperatury i niezwykle odporny na zużycie . doskonale sprawdza się również w mechanizmach wspomagania układu kierowniczego i różnych przekładni ręcznych, wskazanych w specyfikacji ATF Specyfikacje: DEXRON III H; VOITH 55.6335; ZF TE-ML-05L, 09, 21L; ALLISON C-4; CAT TO-2; MERCON MB 236.1, 236.7, 236.9, 236.10, 236.11, MOPAR +3/+4, VOITH 55.6336, VW TL 52 162, TL 52 990, LT 71141, ZFTE-ML-03D,
Olej do przekładni automatycznych o wysokiej wydajności i uniwersalnym zastosowaniu. Odporny na niskie temperatury i niezwykle odporny na zużycie . doskonale sprawdza się również w mechanizmach wspomagania układu kierowniczego i różnych przekładni ręcznych, wskazanych w specyfikacji ATF Specyfikacje: DEXRON III H; VOITH 55.6335; ZF TE-ML-05L, 09, 21L; ALLISON C-4; CAT TO-2; MERCON MB 236.1, 236.7, 236.9, 236.10, 236.11, MOPAR +3/+4, VOITH 55.6336, VW TL 52 162, TL 52 990, LT 71141, ZFTE-ML-03D,
To wielosezonowy, syntetyczny olej przekładniowy specjalnie dostosowany do wymagań motocykli, najwyższej klasy. Oleje bazowe i najnowocześniejsze dodatki zapewniają optymalne smarowanie i możliwość zmiany biegów. Nadaje się szczególnie do przekładni motocykli dwusuwowych wyposażonych w mokre sprzęgła, a także do wszystkich motocykli z oddzielnym smarowaniem przekładni.
Syntetyczny olej przekładniowy do wielu zastosowań. Gwarantuje optymalne smarowanie w dużym zakresie temperatur, nawet w ekstremalnych warunkach, zarówno w zsynchronizowanych, jak i niezsynchronizowanych manualnych skrzyniach biegów na osiach.
Olej przekładniowy o wysokiej wydajności przeznaczony do silników dwu- i czterosuwowych w warunkach rajdowych. Bardzo duża odporność na wysokie ciśnienie. Do przekładni i sprzęgieł z oddzielnym układem smarowania. Umożliwia szybką i precyzyjną zmianę przełożeń. Skutecznie zapobiega zużyciu przekładni.
Motorex Scooter Gear Oil ZX 80W90 Półsyntetyczny, specjalny olej przekładniowy do skuterów. Optymalny współczynnik tarcia.
Gear Competition 75W140 100% SYNTETYCZNY do skrzyń biegów , przekładni rozdzielczych i mechanizmów różnicowych o ograniczonym poślizgu (LSD) lub klasycznych w samochodach rajdowych i wyścigowych pracujących w najcięższych warunkach 100% odporność na ścinanie (utratę lepkości) odporność warstwy smarnej w najwyższych obciążeniach doskonałe własności smarne - zmniejszają do minimum tarcie i zużycie wysoka lepkość (klasa lepkości SAE 140 ) gwarantuje utrzymanie odporności filmu olejowego w najwyższy
W pełni syntetyczny olej do skrzyń biegów i mostów tylnych ekstremalnie obciążonych. Stabilność termiczna w wysokich temperaturach z wyjątkowo wysoką stabilnością ciśnieniową . Zmniejsza tarcie nawet w ekstremalnych warunkach eksploatacyjnych. Klasa jakości: API GL 4+5
Częściowo syntetyczny olej z dodatkiem MoS2, zabezpieczającym przed zużyciem i wysokim obciążeniami termicznymi. Zalecany szczególnie do przekładni hipoidalnych, mostów tylnych bez blokady mechanizmu różnicowego, pracujących w ekstremalnych warunkach eksploatacyjnych. API Standardy: API GL-4/GL-5 Dopuszczenia producentów : MIL-L-2105D
Olej Technosynthese® opracowany specjalnie do motocyklowych skrzyń biegów i mokrych sprzęgieł z odseparowanym układem smarowania od silnika. Przeznaczony do motocykli szosowych, trialowych, krossowych, enduro, motorowerów, Quadów czu skuterów zarówno z silnikami 4 jak i 2-suwowymi pracujących nawet w najcięższych warunkach obciążeń i temperatur, nawet do wyczynu. Zalecany kiedy wymagane są oleje klas lepkości SAE 10W40 lub SAE 80W. API GL-4