Warstwa ceramiczno-metalowa zapewnia stałą ochronę przed zużyciem trących się powierzchni łańcucha i zębatek. Ogniwa i zęby zębatek stają się bardziej odporne na nagłe przeciążenia. Zmniejsza się przez to prawdopodobieństwo mechanicznego uszkodzenia łańcucha i zębatek. Wydajne i wygodne smarowanie, jedna aplikacja umożliwia pokonywanie do 350 km przebiegu nawet przy wysokich obciążeniach. Aplikacja za pomocą strzykawki pozwala precyzyjnie nanosić smar na łańcuch zachowując w czystości pozostał
Smar tworzy warstwę ceramiczno-metalową na powierzchniach tarcia łańcucha i zębatek powodując regenerację przez co wydłuża okres eksploatacji łańcucha i zębatek oraz przeciwdziała rozciąganiu łańcucha. Dodatkowo smar jest hydrofobowy tzn. odporny na zmywanie w trudnych warunkach atmosferycznych. Regeneracja przeprowadzana jest bez demontażu urządzeń, w trakcie ich normalnej eksploatacji. Procesy termodynamiczne zachodzące na powierzchniach trących się, powodują narastanie warstwy ceramiczno-m
Preparat zaprojektowany specjalnie dla motocykli. Uwzględnia specyficzne wymagania dotyczące smarowania łańcuchów oraz innych części ruchomych motocykla, jak m.in. wysoka prędkość obrotowa i posuwista.
Smar ADVENTURE jest specjalnym smarem do łańcuchów, który imponuje zarówno w codziennym użytkowaniu, jak i na długich trasach dzięki swoim licznym zaletom. Biały smar łańcuchowy działa doskonale, gdy jest poza asfaltem ze względu na jego wodoodporność i właściwości przeciwpyłowe . W tym samym czasie nie wpływa to na wydajność podczas długich podróży. Maksymalną przyczepność osiąga się dzięki specjalnej formule, co oznacza, że obręcz koła tylnego pozostaje czysta nawet przy dużych prędkościach
Smar ADVENTURE jest specjalnym smarem do łańcuchów, który imponuje zarówno w codziennym użytkowaniu, jak i na długich trasach dzięki swoim licznym zaletom. Biały smar łańcuchowy działa doskonale, gdy jest poza asfaltem ze względu na jego wodoodporność i właściwości przeciwpyłowe . W tym samym czasie nie wpływa to na wydajność podczas długich podróży. Maksymalną przyczepność osiąga się dzięki specjalnej formule, co oznacza, że obręcz koła tylnego pozostaje czysta nawet przy dużych prędkościach
Smar do łańcucha Motorex Offroad W pełni syntetyczny, redukujący zużycie smar łańcuchowy. Sprawdzony z uszczelnieniami o-ring, x-ring i z-ring. Doskonały do motocykli terenowych. Wodoodporny, odporny na obroty i przeciążenia. Doskonałe właściwości smarne. Głębokie wnikanie. Stosując ten smar przedłużasz okres trwałości całego zestawu napędowego. Dostępny również w mini pojemnikach 56ml wielokrotnego użytku.
Smar do łańcucha Motorex Racing PTFE Biały, wydajny smar z teflonem (PTFE) do łańcuchów. Całkowicie syntetyczny. Doskonały do motocykli sportowych i wyścigowych oraz innych typów wykorzystywanych w ekstremalnych warunkach, narażonych na duże przeciążenia i wysokie prędkości obrotowe. Sprawdzony z uszczelnieniami o-ring, x-ring i z-ring. Bardzo dobra przyczepność. Redukuje zużycie. Charakteryzuje się niskim współczynnikiem tarcia i odpornością na wodę. Stosując ten smar przedłużasz okres trwałośc
Smar do łańcucha Motorex Chain Lube Road Strong Biały, wydajny smar do łańcuchów. Całkowicie syntetyczny. Doskonały do motocykli szosowych. Sprawdzony z uszczelnieniami o-ring, x-ring i z-ring. Bardzo dobra przyczepność. Wodoodporny. Redukuje zużycie. Stosując ten smar przedłużasz okres trwałości całego zestawu napędowego.
Smar do łańcucha Motul C3 off-road C3 Chain Lube Off Road smar łańcuchów w motocyklach terenowych i quadach. Usuwa pozostałości piasku, pyłu i błota. Chroni łańcuch w warunkach błotnistych i o dużej wilgotności. Przedłuży trwałość łańcucha Obniży tarcie Zmniejszy straty mocy Ochroni go przed korozją W zależności od stylu jazdy, warunków pogodowych oraz obciążenia, należy sprawdzać łańcuch co 300-1000km. Zwróć uwagę na zużycie, poziom naprężenia oraz nasmarowania. Łańcuch powinien być smarowany p
Smar do łańcucha C4 Motul Spray do łańcucha Motul Chain Lube Factory Line 400 ml Najmocniejszy smar w ofercie Motul. Do łańcuchów O-ringowych i bezoringowych. Maksymalna przyczepność do łańcucha. Chroni przed wodą i rdzą. Wydłuża żywotność łańcucha. W zależności od stylu jazdy, warunków pogodowych oraz obciążenia, należy sprawdzać łańcuch co 300-1000km. Zwróć uwagę na zużycie, poziom naprężenia oraz nasmarowania. Łańcuch powinien być smarowany po każdej dłuższej podróży w deszczy. Przed przystąp
Smar do łańcucha Motul C5 Chain Paste Biała pasta z wygodną szczoteczką do nakładania. Stworzona do smarowania każdego rodzaju łańcuchów w motocyklach ulicznych i go-kartach. W zależności od stylu jazdy, warunków pogodowych oraz obciążenia, należy sprawdzać łańcuch co 300-1000km. Zwróć uwagę na zużycie, poziom naprężenia oraz nasmarowania. Łańcuch powinien być smarowany po każdej dłuższej podróży w deszczy. Przed przystąpieniem do smarowania łańcucha należy go oczyścić. Trudny do usunięcia brud
Olej do łańcuchów Pilarol Olej do układu tnącego (łańcuch) i prowadnic pił mechanicznych stosowanych w gospodarce leśnej , sadownictwie