- Reklamacje i zwroty
Reklamacje
1. Wszystkie produkty zakupione za pośrednictwem sklepu podlegają reklamacji z tytułu rękojmi . Reklamacja może być złożona w formie elektronicznej i przesłana na adres esklep@ridenow.com.pl. W zgłoszeniu reklamacyjnym Klient winien zawrzeć opis zaistniałego problemu. Sprzedawca niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 dni rozpatruje reklamacje i udziela Klientowi odpowiedzi.
2. Reklamowane produkty prosimy przesłać na adres: RideNow! Aleja Wiśniowa 3, 53-137 Wrocław.
3. Przy reklamacji rozpatrzonej na korzyść klienta wartość zwracanego zamówienia przekazywana jest przelewem bankowym na podany rachunek.
Do przesyłki zawierającej zwracane produkty prosimy dołączyć dowód zakupu oraz opis zaistniałego problemu.
Zwroty
1. Wypełnij formularz zwrotu
- dla klientów posiadających konto klienta - system dostępny jest po zalogowaniu: Profil klienta -> Moje zamówienia -> Zrealizowane -> Zgłoś zwrot
- dla zamówień złożonych bez rejestracji - formularz jest dostępny do pobrania jako załącznik
2. Spakuj towar wraz z dokumentem zakupu oraz formularzem zwrotu .
3. Towar wyślij wraz z oryginalnym opakowaniem producenta, w którym jest on sprzedawany. Całość prześlij nam w drugim kartonie, kopercie bąbelkowej lub spakuj w inny sposób, który uchroni przedmioty przed zniszczeniem.
4. Przesyłkę wyślij na swój koszt na adres:
RideNow!
al. Wiśniowa 3
53-137 Wrocław
tel. 504 407 700
al. Wiśniowa 3
53-137 Wrocław
tel. 504 407 700
Nie przyjmujemy paczek za pobraniem!