Telefon: 504 407 700
Waluta:
PLN

Reklamacje

Opublikowano:

Reklamacje

1. Wszystkie produkty zakupione za pośrednictwem sklepu podlegają reklamacji z tytułu rękojmi . Reklamacja może być złożona w formie elektronicznej i przesłana na adres esklep@ridenow.com.pl. W zgłoszeniu reklamacyjnym Klient winien zawrzeć opis zaistniałego problemu. Sprzedawca niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 dni rozpatruje reklamacje i udziela Klientowi odpowiedzi.
2. Reklamowane produkty prosimy przesłać na adres: RideNow! Aleja Wiśniowa 3, 53-137 Wrocław.
3. Przy reklamacji rozpatrzonej na korzyść klienta wartość zwracanego zamówienia przekazywana jest zgodnie z życzeniem Zamawiającego przekazem pocztowym lub przelewem bankowym na podany rachunek. 
Do przesyłki zawierającej zwracane produkty prosimy dołączyć dowód zakupu oraz opis zaistniałego problemu.