Wymiary [cm]
A. Szerokość w klatce piersiowej
B. Długość całkowita
Wymiary [cm]
A. Szerokość w klatce piersiowej
B. Długość całkowita
Konwerter Buck-Boost DC-DC 50A Victron Energy
Konwerter DC-DC do ładowania akumulatorów 12/24V w pojazdach z inteligentnym dynamo.
Buck-Boost Konwerter DC-DC jest konwerterem DC-DC do ładowania akumulatorów 12/24V w pojazdach z inteligentnym dynamo. Ponieważ podczas pracy silnika dynama tego typu (zasilane pokładową elektroniką silników Euro 5 i 6) nie zawsze emitują poprawne napięcie do ładowania, konwerter DC-DC jest niezbędny do poprawnego załadowania akumulatora.
Przetwornica DC-DC do ładowania akumulatora serwisowego 12V lub 24V w pojazdach z inteligentnym alternatorem (hamowanie rekuperacyjne, silniki Euro 5 i Euro 6)
Przetwornica DC-DC Buck-Boost jest przetwornicą DC-DC do ładowania akumulatora serwisowego 12 V lub 24 V w pojazdach z inteligentnym alternatorem. Konwerter naładuje akumulator pomocniczy zadanym napięciem ładowania, eliminując wysokie napięcia (np. Mercedes: 15,4V) i niskie napięcia.
System wykrywania pracy silnika
Dzięki systemowi z wbudowaną funkcją wykrywania „pracy silnika” unika się głębokiego rozładowania akumulatora rozruchowego pojazdu.
Zamiast systemu detekcji, konwerter może być również aktywowany za pomocą programowalnego
wejścia (połączenie D+, CAN bus lub (+)15).
W pełni programowalny
Konwerter można w pełni zaprogramować za pomocą prostej i przyjaznej dla użytkownika aplikacji na komputer PC.
(Wymagany kabel USB typ A męski na USB typ B męski)
Jeden produkt do systemów 12V, 24V i 12/24V
Konwerter można zaprogramować na ładowanie pomocniczego akumulatora 12 V lub 24 V z akumulatora 12 V lub 24V alternatora i akumulatora rozruchowego.
Ogranicznik prądu ładowania i prądu wejściowego
Prąd wyjściowy zależy od następujących czynników:
- maksymalnego ustawienia prądu ładowania.
- maksymalnego ustawienia prądu wejściowego.
- maksymalnej temperatury pracy konwertera.
Sygnalizacja stanu wejścia (LED)
Zielony: konwerter włączony.
Żółty: napięcie wejściowe poniżej progu, konwerter wyłączony.
Czerwony: nadmierna temperatura, konwerter wyłączony.
Niebieski, szybki błysk: silnik pracuje, konwerter uruchomi się po ustawionym opóźnieniu.
Niebieskie, wolne miganie: konwerter jest wyłączony, a aktywacja jest zablokowana z powodu niskiego napięcia wejściowego.
Sygnalizacja stanu wyjścia (LED)
Zielony: konwerter wyłączony, napięcie akumulatora w normie.
Żółty: konwerter wyłączony, niskie napięcie akumulatora.
Czerwony: konwerter wyłączony, akumulator rozładowany lub niepodłączony.
Fioletowy: konwerter włączony.
Przetwornica DC-DC Buck-Boost | 25 A | 50 A | 100 A |
Zakres napięcia wejściowego | 10-30 V | ||
Poniżej progu napięcia | 10 V | ||
Zakres napięcia wyjściowego | 10-30 V | ||
Maksymalny prąd ładowania | 12V : 25A 24V : 15A | 12V : 50A 24V : 25A | 12V : 100A 24V : 50A |
Pobór energii | |||
Konwerter wyłączony, diody LED wyłączone (tryb oszczędzania energii) | 7 mA | ||
Wejście włącz/wyłącz (pin 1, przewód fioletowy) | |||
Napięcie progowe włączenia | > 2 V | ||
Maksymalne napięcie wejściowe | 30 V | ||
Wyjście pin 1 i pin 2 | |||
Napięcie wyjściowe, jeśli jest aktywne |
Vpinout = Vin
| ||
Maksymalny prąd (na pin) | Ipinout = 1A | ||
Ogólny | |||
Zakres temperatury pracy | -25 +60°C | ||
Temperatura otoczenia | Maksymalny prąd: do 60°C | ||
Waga | 0,6kg | 1,4kg | 4,1kg |
Wymiary | 165 x 120 x 30mm | 213 x 120 x 30mm | 288 x 162 x 95mm |
Pole jest wymagane
Nieprawidłowy adres e-mail
Pole jest wymagane
Pole jest wymagane
Pole jest wymagane
Nieprawidłowy adres e-mail
Pole jest wymagane
Nieprawidłowy adres e-mail
Pole jest wymagane
Pole jest wymagane
Nieprawidłowy adres e-mail
Pole jest wymagane
Pole jest wymagane
Nieprawidłowy adres e-mail
Pole jest wymagane
Tabela rozmiarów odzieży męskiej
Wymiary [cm]
Jak dokonać pomiaru?
A. Szerokość w klatce piersiowej
B. Długość całkowita
Tabela rozmiarów odzieży damskiej
Wymiary [cm]
Jak dokonać pomiaru?
A. Szerokość w klatce piersiowej
B. Długość całkowita