Wymiary [cm]
A. Szerokość w klatce piersiowej
B. Długość całkowita
Wymiary [cm]
A. Szerokość w klatce piersiowej
B. Długość całkowita
System zarządzania baterią VE.Bus BMS V2 Victron Energy
Przeznaczony jest do współpracy i ochrony akumulatorów litowych w systemach wyposażonych w falowniki Victron lub falowniki/ładowarki posiadające komunikację VE.Bus.
Chroni każde pojedyncze ogniwo baterii litowej Victron Smart
Dla niezawodnej i bezpiecznej pracy, bateria LiFePO₄ musi być monitorowana i chroniona przed nadmiernym napięciem i niedostatecznym napięciem każdej pojedynczej celi, a także przed warunkami związanymi z temperaturą lub niedostateczną temperaturą. Seria Victron Lithium Battery Smart obejmuje zintegrowane monitorowanie napięcia ogniw, równoważenie napięcia ogniw oraz monitorowanie temperatury.
Jeśli napięcie ogniw lub temperatura baterii jest poza dopuszczalnym zakresem, jest to przekazywane do systemu BMS poprzez dwa kable BMS z okrągłymi złączami M8.
W systemach z wieloma bateriami, kable BMS każdej baterii są połączone szeregowo (daisy chained), z pierwszym i ostatnim kablem BMS podłączonym do BMS.
Na podstawie stanu baterii Victron Lithium Battery Smart lub baterii, BMS będzie:
- Wygenerować sygnał alarmu wstępnego, aby ostrzec o zbliżającym się stanie ogniwa pod napięciem.
- Wyłącza inwertor w falownikach VE.Bus lub falownikach/ładowarkach poprzez VE.Bus, oraz wyłącza inne obciążenia poprzez zacisk "Load Disconnect" w przypadku stanu obniżenia napięcia ogniw.
- Wyłączenie ładowania w falownikach VE.Bus lub falownikach/ładowarkach za pośrednictwem VE.Bus, wyłączenie ładowarek słonecznych VE.Direct i VE.Can za pośrednictwem urządzenia GX oraz
wyłączenie innych ładowarek za pośrednictwem zacisku "Charge Disconnect" w przypadku przepięcia ogniwa, zbyt niskiej lub zbyt wysokiej temperatury.
VE.Bus BMS V2 | BMS300200200 |
Zakres napięcia wejściowego | 9 – 70 VDC |
Pobór prądu - praca w trybie normalnym | 10 mA (bez prądu odłączenia obciążenia) |
Pobór prądu - niskie napięcie ogniwa | 2 mA |
Pobór prądu - wyłączenie przez zdalny terminal on/off | 1,50 mA |
Wyjście GX-pow | 1 A |
Wejście Aux-in | 1 A |
Wyjście odłączania obciążenia | Normalnie wysoki (napięcie wyjściowe ≈ napięcie zasilania - 1 V) Pływający, gdy obciążenie musi być odłączone Ograniczenie prądu źródła: 1 A Prąd rozładowania: 0 A |
Wyjście odłączenia ładowania | Normalnie wysoki, (napięcie wyjściowe ≈ napięcie zasilania - 1 V) Pływający, gdy ładowarka powinna być odłączona Ograniczenie prądu źródła: 10 mA Prąd rozładowania: 0 A |
Zaciski zdalne | Tryby użytkowania do włączania lub wyłączania systemu: a) ON, gdy zacisk L i H są połączone (przełącznik lub przekaźnik styk przekaźnika) b) ON, gdy zacisk L jest przeciągnięty na minus akumulatora (V<3.5 V) c) ON gdy zacisk H jest w stanie wysokim (2.9 V < VH < Vbat) d) OFF w pozostałych warunkach |
Port komunikacyjny VE.Bus | 2 x gniazda RJ45 do podłączenia do wszystkich produktów VE.Bus |
OGÓLNE | |
Temperatura pracy | -20 to +50 °C (0 – 120 °F) |
Wilgotność | Max. 95 % (bez kondensacji) |
Stopień ochrony | IP20 |
OBUDOWA | |
Materiał | ABS |
Kolor | Matowo czarny z niebieską naklejką |
Waga | 120 gr |
Rozmiary (hxwxd) | 23,8 mm x 94,5 mm x 105,5 mm |
NORMY | |
Normy: Bezpieczeństwo Emisja Odporność Automotive | EN 60950 EN 61000-6-3, EN 55014-1 EN 61000-6-2, EN 61000-6-1, EN 55014-2 EN 50498 |
ZEWNĘTRZNY ADAPTER AC-DC | |
Min. moc znamionowa | 1 A@12 V - Jeśli nominalne napięcie wyjściowe jest > napięcia akumulatora, adapter AC-DC przejmuje zasilanie urządzenia GX. |
Pole jest wymagane
Nieprawidłowy adres e-mail
Pole jest wymagane
Pole jest wymagane
Pole jest wymagane
Nieprawidłowy adres e-mail
Pole jest wymagane
Nieprawidłowy adres e-mail
Pole jest wymagane
Pole jest wymagane
Nieprawidłowy adres e-mail
Pole jest wymagane
Pole jest wymagane
Nieprawidłowy adres e-mail
Pole jest wymagane
Tabela rozmiarów odzieży męskiej
Wymiary [cm]
Jak dokonać pomiaru?
A. Szerokość w klatce piersiowej
B. Długość całkowita
Tabela rozmiarów odzieży damskiej
Wymiary [cm]
Jak dokonać pomiaru?
A. Szerokość w klatce piersiowej
B. Długość całkowita